TOEGELATEN!!!

12 april 2012 - Hanoi, Vietnam

Hier korte nieuwsflash... Ik ben toegelaten voor de master in Amsterdam! 

Ik moet wel schakelen maar anders dan mij is verteld (misschien niet toelaatbaar of anders 60 punten schakelen) zullen dit maar 30 punten zijn. Maar pas in september 2013 kan ik dan met de master starten. 

Ik ben een beetje verbaast geloof ik...

Daarbaast hebben ze gezegt dat ik ook zelf nog bijvakken kan kiezen! 

Youpie!! 

Liefs

ps. Ik ben nu in Bali. Heb in Java met een nederlands meisje, sophie, samengereist. Ga waarschijnlijk hierna richting lombok waar wij misschien weer gaan meeten. 

 

 

 

 

6 Reacties

  1. Renilde:
    12 april 2012
    Gefeliciteerd! Goed nieuws dus :) Hoe lang is die master in A'dam dan? Ga je daar ook heen verhuizen? Veel plezier nog in Bali en Lombok! Super nice :) Liefs, xx
  2. angelique matthijssen:
    12 april 2012
    Super! en Amsterdam ook errrruugg leuk! Hoe staat het met het vinden van slaapplaats in Utrecht? Heb je al reacties? Zal ik mijn netwerk aanzetten? Voor Amsterdam kan ik - maar daar heb je dus zat tijd voor (2013 - toch)met je meedenken en ook wat relaties opporren? Gaan we op zo'n OV fiets leuke adressen af?

    Kben Trots op je!
  3. Karin:
    12 april 2012
    Hey Seraya!!
    Super goed nieuws, van harte gefeliciteerd!! Lijkt mij heel fijn voor je om te weten wat je gaat doen! Veel plezier daar! X karin
  4. Margreet:
    12 april 2012
    Seraya gefeliciteerd! Wat geweldig.
    Ik ben deze zomer veel thuis ivm de non-programmering van de OP dus wip ik zo over naar A'dam. Bijpraten op een amsterdams terras, dat lijkt me wel wat. Voor nu weer veel plezier.
    Groeten Margreet
  5. Marije:
    16 april 2012
    Waauw wat super!!
    Dan worden we dus misschien wel (weer) stadsgenootjes hehe :)
    Wanneer kom je weer naar Nederland??

    Dikke kus vanuit het roege noorden,

    Marije
  6. Martine van 't Westeinde:
    17 april 2012
    Gefeliciteerd!! Nu word je een Amsterdammertje:-)

    Veel plezier nog met je reis! liefs