TOEGELATEN!!!
12 april 2012 - Hanoi, Vietnam
Hier korte nieuwsflash... Ik ben toegelaten voor de master in Amsterdam!
Ik moet wel schakelen maar anders dan mij is verteld (misschien niet toelaatbaar of anders 60 punten schakelen) zullen dit maar 30 punten zijn. Maar pas in september 2013 kan ik dan met de master starten.
Ik ben een beetje verbaast geloof ik...
Daarbaast hebben ze gezegt dat ik ook zelf nog bijvakken kan kiezen!
Youpie!!
Liefs
ps. Ik ben nu in Bali. Heb in Java met een nederlands meisje, sophie, samengereist. Ga waarschijnlijk hierna richting lombok waar wij misschien weer gaan meeten.

Kben Trots op je!
Super goed nieuws, van harte gefeliciteerd!! Lijkt mij heel fijn voor je om te weten wat je gaat doen! Veel plezier daar! X karin
Ik ben deze zomer veel thuis ivm de non-programmering van de OP dus wip ik zo over naar A'dam. Bijpraten op een amsterdams terras, dat lijkt me wel wat. Voor nu weer veel plezier.
Groeten Margreet
Dan worden we dus misschien wel (weer) stadsgenootjes hehe :)
Wanneer kom je weer naar Nederland??
Dikke kus vanuit het roege noorden,
Marije
Veel plezier nog met je reis! liefs